Deel dit artikel
-

Eerst zien dan gebruiken

Rfid is het buzzwoord van 2004, maar de forse investeringen en de privacykwestie zijn nog belangrijke marketingproblemen.

Deel dit bericht

1 Reactie

John

Argumenten voor: *Als winkeleigenaar kan ik mijn klanten identificeren als zij mijn winkel binnenkomen. Tegen: *Als klant kan eenwinkeleigenaar je identificeren als je zijn winkel binnenkomt.* Beveiliging: geen. Is ook moeilijk zoniet onmogelijk.Mijn netwerk thuis is ingewikkelder als een RFID. Toch is WPA2 binnen enkele uren te kraken. Als de mensen hun angst zouden overwinnen zouden ze RFID accepteren?Geloof me, ik voel geen 'angst'. Ik ben ook niet boos, of kwaad. Nee ik ben roodgloeiend van WOEDE, omdat een of andere &$&/& vindt dat ik ??n, of zelfs mogelijk een tiental zenders bij me moet hebben.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond