Deel dit artikel
-

Eerste experiment met zichtbare radioreclames

OOHA, exploitant van digitale reclamemasten, claimt een ‘wereldprimeur’ met zichtbare radioreclames. Daarbij wordt tijdens een radiocommercial een signaal afgegeven waardoor de boodschap tegelijk ook op digitale reclamemasten is te zien.

Centraal Beheer is de eerste adverteerder die meedoet. ‘Met dit mediatype doen we echt wat nieuws’, zegt Ellen van der Horst, communicatiemanager van de verzekeraar. ‘Tegelijkertijd te zien én te horen zijn voor automobilisten op de snelweg geeft een extra impuls aan onze geïntegreerde InruilDeals autocampagne.’

Partner Mediasynced synchroniseerde al eerder tv-commercials met online campagnes.

Er moet nog wel worden onderzocht of de campagne echt bijdraagt aan de naamsbekendheid en merkvoorkeur.

Deel dit bericht

1 Reactie

BEn

Niet echt bevoordelijk voor de verkeerd veiligheid lijkt mij

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond