Social Media Awards naar Coolblue en Centraal Beheer Achmea
Coolblue heeft gisteren vier keer een Beste Social Media Award in de wacht gesleept. Er werden prijzen uitgereikt in tien categorieën.
De prijs voor de Beste Inhaker ging naar Centraal Beheer Achmea (bureau: Digitas LBi) in verband met de Koningsdag-post op Facebook. De juryprijs ging naar Stabilo (bureau: Yune) voor een flipbook video van de wereldgoal die Robin van Persie scoorde tegen Spanje.
In de categorie Slechtste Bericht gingen de meeste stemmen naar Yolanthe Sneijder-Cabau.
Grote kanshebbers bij de nominaties waren Heineken, Coolblue, KLM, ING en T-Mobile. Opvallende nieuwkomer was de Politie Amsterdam.
De prijs is een initiatief van social media-adviseur Diederik Broekhuizen en wordt ondersteund door partners Adformatie, MSLGROUP, Twitter Nederland, Triple P Entertainment en Sales Care.
Winnaars (publiek en jury):
Beste Inhaker – Centraal Beheer Achmea
Beste Creatief – ABN AMRO
Beste Tekst – Vodafone
Beste Grap – Coolblue
Beste Visueel – KLM
Beste Reactie op een consument – Coolblue
Beste Reactie op een bedrijf – KLM
Beste Merk – Coolblue
Beste BN’er – Jochem Myjer
Slechtste bericht – Yolanthe Sneijder-Cabau
Juryprijzen:
Grand Prix Jury – Stabilo
Beste Inhaker – Stabilo
Beste Creatief – ABN Amro
Beste Tekst – Vodafone
Beste Grap – Nationale Politie
Beste Visueel – Heineken
Beste Reactie op een consument – Coolblue
Beste Reactie op een bedrijf – Tele2
Beste Merk – KLM
Beste BN’er – Arjen Lubach
Slechtste Bericht – Kim Feenstra
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond