Deel dit artikel
-

eFocus doet digitale strategie DAF

Het Eindhovense kantoor van eFocus gaat met de directie de hele digitale strategie van DAF Trucks onder handen nemen.

Na een pitchtraject eindigde DAF bij een speler uit zijn thuisstad, Eindhoven. “Naast het beheer van het platform neemt het digitale bureau de strategie en de ontwikkeling van het platform voor haar rekening”, klinkt het persbericht abstract.

Concreet neemt het internetbureau de websites wereldwijd onderhanden. En er wordt een nieuw dealerplatform gebouwd en uitgerold om de meer dan duizend aangesloten dealers een nieuwe connectie met DAF te geven. Ook de corporate site wordt verfrist, net als de online winkel merchandise.

Mensen van DAF worden gestationeerd bij eFocus om hen nauwer bij het vernieuwingsproces te betrekken maar ook om de onderliggende gedachten een ingang naar de organisatie van de truckbouwer te geven.

In de strategische gesprekken en beeldvorming helpt het nieuw aangestelde bureau ‘stippen op de horizon’ bepalen.

Het Eindhovense kantoor van eFocus is ongeveer een jaar oud. Het begon met een klein dozijn aan medewerkers, zit nu op 25 man en hoopt in 2016 door te groeien naar circa 35 man.

Deel dit bericht

2 Reacties

Frans Brouns

Proficiat Efocus Eindhoven.

Linda Balk

Leuk; thuis in Eindhoven 😉 Proficiat eFocus, succes!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond