Deel dit artikel
-

Digital Marketing Live: Maak je merk digitaal sterk

Digitale marketing heeft een te grote focus op de korte termijn gekregen. Alles lijkt met een druk op de knop te regelen, ook hoe klanten naar een bedrijf kijken. Maar digitale bedrijven ondergraven zo hun eigen merkkracht. Hun merken worden één pot nat, kunnen niet meer buiten conversiecampagnes en concurreren steeds meer op prijs.

Ingmar de Lange van Mountview vertelt op Emerce Digital Marketing Live (6 juni in Amsterdam) welke digitale merken het roer omgooien.

Hoe kun je succesvol merkbouwen in 2024? Welke strategieën kun je nog gebruiken en welke moeten snel overboord? Welke KPI’s zijn belangrijk, welke zijn misleidend? Waar gaan veel merken de fout in?

Ingmar de Lange is merkstrateeg. Hij is een voorloper rond merkbouwen in het digitale tijdperk. Zijn boek Sterk Digitaal Merk werd gekozen als het beste marketingboek van 2022 door de PIM Marketing Literatuurprijs.

Ingmar hielp meer dan 100 merken met hun strategie. Hij doceert op de belangrijke marketingopleidingen, zoals EURIB, Beeckestijn, NIMA, Iris Academy en Nyenrode.

Kaartjes voor Emerce Digital Marketing Live zijn hier verkrijgbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond