Deel dit artikel
-

EyeTouch introduceert interactieve winkelruit

Het Nederlandse Tripitch Mediacreatives, dat interactieve mediaconcepten ontwikkelt voor internet, mobiel en entertainment, heeft de EyeTouch gelanceerd: een “nieuwe manier van reclame maken in de winkelstraat”.

Elke winkelruit kan volgens het bedrijf uit De Bilt, dat concepten ontwikkelde voor KPN, Orange, Samsung en DTA, omgetoverd worden in een interactieve site met een combinatie van beweging, videoprojectie en software.

De EyeTouch is 24 uur per dag inzetbaar en kan de consument voorzien van informatie, ook na sluitingstijd. Het aanraakscherm kan met de vinger bediend worden.

Uit onderzoek blijkt dat consumenten de etalage gebruiken om een idee te krijgen van het assortiment van de winkel, de aanbiedingen en nieuwe producten of merken. Groot voordeel is dat de inhoud dagelijks kan variëren.

Naast winkelruit projectie is er ook de EyeStep, een interactieve (winkel)vloer. Daar kunnen spannende producten en merken gepresenteerd worden.

Deel dit bericht

5 Reacties

Leonard Wolters

"….Daar kunnen spannende producten en merken gepresenteerd worden" Spannende producten ? Wat moet ik me hier bij voorstellen ?

Henk Visser

Niet de perverse ideeen die jij erbij hebt!

Dick de Cock

Hoe weet Henk dat Leonard hier perverse ideeen bij heeft?

sabrina

Beetje oud nieuws. Dit product komt uit Israel en heeft ook Hulskamp in z'n portfolio. Feit is dat het in etalages niet werkt, omdat de senoren slechts tegen kunst- en buitenlicht kunnen.  Wat wel werkt is de CityTouch van CityScape Media (www.cityscape.nl). Inmiddels zijn er al perfect werkende campagnes mee uigevoerd en is de beeldkwaliteit haarscherp.

Robin

Het enige wat ik ken dat door dubbelglas en onder alle lichtomstandigheden werkt wordt geleverd door Tripany (www.tripany.com). Dit is al bij meer dan 100 lokaties uitgerold…

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond