Gezocht: toepassingen voor multichannel marketing

Op donderdag 21 april verzorgt Emerce een middagseminar over multichannel marketing. Voor deze Emerce Update zoeken we bedrijven die een innovatieve toepassing voor multichannel marketing hebben ontwikkeld en deze willen demonstreren aan bezoekers van het seminar.
Multichannel is niet meer weg te denken uit het businessjargon. Geen enkel bedrijf kan er meer omheen: klanten willen via meerdere kanalen zaken doen met uw organisatie. Maar weet u wel wat de behoeften zijn van uw klanten? Kunnen we segmenten onderscheiden ten aanzien van het gebruik van deze kanalen? Verschilt het gebruik per product? Hoe moeten bedrijven daarop inspelen? Wat werkt wel en wat werkt niet?
In navolging van de Emerce Update in maart over selfservice, zal er ook deze keer een ‘Playground’ geopend worden. Deze is bestemd voor bedrijven die een nieuw en/of innovatief product op het gebied van multichannel marketing willen laten zien.
Hebt u interesse om hier aanwezig te zijn met uw dienst of product? We bieden twee opties: een premium positie en een kosteloze aanwezigheid. Bij de laatste worden uit het aanbod de meest innovatieve inzendingen geselecteerd door de redactie van Emerce, een plek op de Playground is daarmee niet gegarandeerd. Wie kiest voor een premium-positie is wel verzekerd van een plaats en heeft bovendien een betere plek dan de gratis exposanten.
Voor de premium-positie kunt u contact opnemen met de sales-afdeling van Emerce, mail of bel met Mischa Bender (sales@emerce.nl of 023 – 546 39 20). Voor de gratis plekken op de Playground kunt u mailen met (marketingIT.2@bp.vnu.com). Geef in beide gevallen aan welke voorzieningen nodig zijn voor het tonen van het product.
Voor meer informatie over het programma en de lokatie van de Emerce Update Multichannel marketing klik hier.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond