Grrr ontwikkelt veilige jeugdsite voor SpangaS
Digital agency Grrr heeft een nieuw platform ontwikkeld voor SpangaS - een jeugdprogramma van KRO-NCRV. Doel is om een brug te slaan tussen TV en sociale media, maar daarbij de privacy van jonge kijkers te waarborgen. Op een enkel onderzoekscookie na gebruikt de site bijvoorbeeld geen trackers.
SpangaS’ nieuwe platform is een mix van allerlei kanalen in een mobiele en interactieve tijdlijn. In de stijl van populaire sociale media krijgen bezoekers fragmenten te zien, aangevuld met content van onder meer YouTube. Tijdens de uitzendingen zelf zoeken de acteurs het directe contact op met de kijkers. Met een blik in de camera roepen ze op online een mening achter te laten onder een dilemma of test.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd