Deel dit artikel
-

WeTransfer wint Lovie voor The Bunt Machine

WeTransfer heeft samen met onder meer Game of Thrones, Refinery29 UK, Nowness, International Rescue Committee (IRC), Burberry, Google, Expressen en FC Milano Internazionale een Lovie Award in de wacht gesleept. De winnaars zijn vandaag bekend gemaakt.

WeTransfer kreeg de prijs voor de korte film The Bunt Machine.

Niet minder dan 73 Nederlandse inzendingen waren genomineerd voor de Lovie Awards, een zusje van de internationale Webby Awards, dat het meest creatieve digitale werk in Europa onder de aandacht brengt. Daarvan wonnen 63 inzendingen een prijs.

Andere Nederlandse winnaars waren onder meer Triple met Mixed Reality by Max: Dutch GP in de categorie VR, This Page voor Kaan’s Stream Store en MediaMonks voor The Uncensored Playlist in de categorie websites, Studio FoMO: Bezeten van Eten voor de beste podcatsts, en Inspire voor Untire — Beating cancer fatigue together.

Code d’Azur won de meeste prijzen voor Nederland. Het Amsterdamse bureau viel elf keer in de prijzen, grotendeels vanwege het werk voor ABN Amro.

Internetbureau Q42 is dit jaar zes keer in de prijzen gevallen bij de Lovie Awards (foto boven). Het internetbureau met vestigingen in Den Haag en Amsterdam won zilver en de publieksprijs voor de Radio 538-app, brons en de publieksprijs voor de Rijksmuseum-app, brons voor de website Below the Surface en zilver voor de website Hollands Hoop.

Digital agency Dept heeft vier prijzen in de wacht gesleept. De case van Vacanceselect won een zilveren award in de categorie ‘Online Advertising’ voor beste digitale campagne. Ook het werk dat Dept voor Philips Hue heeft ontwikkeld, wist een prijs in de wacht te slepen.

De uitreiking van de Lovie Awards 2018 vindt plaats op 15 november in Londen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond