Design agency Grrr: ‘We volgen niet zomaar iedere trend of innovatie’
Een likje verf doet soms wonderen, kun je nagaan wat de juiste visuele identiteit voor een merk kan doen. Oprichter van design agency Grrr Rolf Coppens neemt je mee in hun manier van werken en wat specialisatie voor Grrr betekent.
Na een flinke dip bruist de creatieve industrie weer van de energie. Nieuwe bureaus schieten als paddenstoelen uit de grond en internationaal staat Nederland steeds beter op de kaart. Dit optimisme, in combinatie met een steeds breder palet aan marketingoplossingen, leidt tot een opvallende groei aan specialisten. Voor een marketeer wordt het daarmee een steeds grotere uitdaging om de juiste partijen te kiezen voor de business-problemen waar ze tegenaan lopen. Een markt die zo snel verandert en innoveert is namelijk bijna niet bij te houden. Daarom in deze serie een aantal gespecialiseerde topbureaus.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd