Deel dit artikel
-

Guillaume Boutin benoemd als CEO van de Proximus Groep

De Raad van Bestuur van Proximus heeft Guillaume Boutin voorgedragen als nieuwe CEO van de Proximus Groep voor een periode van zes jaar. Zijn naam circuleerde al langer.

Guillaume Boutin, 45 jaar en afkomstig uit Tours, Frankrijk, begon zijn loopbaan als strategieconsultant en schopte het bij SFR tot Chief Financial Officer en Chief Marketing Officer. In 2015 stapte hij over naar de Groep Canal+ als Chief Marketing Officer.

Sinds augustus 2017 is de Fransman Chief Consumer Market Officer bij Proximus. Daarbij heeft hij een nieuwe impuls gegeven aan de consumentenafdeling. Zo werden de commerciële prestaties van de merken Proximus en Scarlet verbeterd en was hij verantwoordelijk voor de lancering van een nieuwe merkpositionering rond ‘Think Possible’, de creatie van het Pickx-platform en de positie van Proximus als een belangrijke speler op het vlak van gaming in België.

Guillaume Boutin zal starten in zijn nieuwe functie op 1 december 2019. Dan krijgt hij al meteen een lastige kwestie op zijn bord: de omstreden reorganisatie van Proximus.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond