Deel dit artikel
-

Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau Featly

Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau Featly. Het negende bureau binnen dit collectief richt zich vanuit Amstelveen op datagedreven media strategie, inkoop en planning.

Met de start van Featly introduceert Handpicked agencies haar eerste ATL mediabureau, om naast alle digitale kanalen ook adverteerders met specialistische mediakennis op het gebied van tv, radio, print, out of home en bioscoopreclame te kunnen ondersteunen.

Robert-Jan Duk, medeoprichter van Featly, zegt: ‘Wij merkten dat adverteerders steeds vaker zochten naar een partner voor onafhankelijk en performance based marketingadvies zonder in te leveren op de branding effecten’.

Handpicked agencies is een groep creatieve en digitale bureaus die deze naam kreeg in 2018, maar onder de naam E-sites zijn oorsprong vond in 1999. In totaal zijn er negen bureaus die elk een eigen specialiteit, identiteit en kracht benutten: Bluebird Day (e-commerce), Boldly (AR en VR belevingen), E-sites (web en mobile ontwikkeling), Featly (ATL media), Fingerspitz (digital marketing), IN10 (strategy, design & innovation), TDE (digitale sportmarketing), Twentyseven (.net enterprise technologie en digitale transformaties) en Weekend (branding, design & creative impact).

Klanten zijn Brabantia, Bruynzeel keukens, Ziggo Sport & Sligro. Handpicked agencies is gevestigd in Breda, Eindhoven, Rotterdam en Amstelveen. De bureaus tellen 230 medewerkers.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond