Deel dit artikel
-

Heineken legt nadruk op digitale marketing tijdens Olympische Spelen

Bierbrouwer Heineken pakt stevig uit met digitale campagnes tijdens de Olympische Spelen in Londen, vooral met user generated content.

Het bedrijf vraagt sportfans om zoveel mogelijk foto’s op te sturen, waarvan een selectie zal worden getoond op een groot digitaal scherm op het Charing Cross-station in Londen.

Daarnaast zal het merk prominent vertegenwoordigd zijn op de websites van Yahoo en Eurosport en heeft Heineken een gesponsorde hashtag bij Twitter: #celebrate2012.

Verschillende digitale scherm in stations van de Londense ondergrondse tonen ‘bijna live’ content van de Heineken fanhub, die aanstaande maandag live gaat en fungeert als een gids voor de Olympische Spelen.

Ook worden 150 Londense pubs voorzien van posters, beertaps en speciale glazen. Heineken heeft een Holland Heineken House gevestigd in het monumentale Alexandra Palace in Noord-Londen. Dit wordt de ontmoetingsplaats voor de Nederlandse sportwereld.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond