Deel dit artikel
-

Hornbach zet complete assortiment online

Bouwmarkt Hornach zet online de aanval in op de concurrentie, zet zijn hele assortiment online en claimt daardoor nu de grootste te zijn. Binnen de nieuwe propositie levert het digitale orders ook vier uur later af aan huis of een eigen filiaal.

Dit zijn dan de elementen van de nieuwe reclamecampagne die Hornbach net voor het einde van het jaar is begonnen. Anderen bouwmarkten zitten qua assortiment, vijftigduizend items in de online schappen, volgens de Duitsers nu in de achtervolgingsmodus.

De beleveringen vinden plaats vanuit drie distributiecentra verspreid over Nederland.

Marketingmanager Maarten Post: “Dit scheelt veel mensen een ritje naar de bouwmarkt. Doe-het-zelvers met een drukke baan zijn hier zeker mee geholpen, maar ook aannemers en zzp’ers zijn hebben veel voordeel van deze online bestel- en bezorgmogelijkheden. Innovatie draait bij ons om tijdsbesparing voor klussers. De drive-in die een aantal vestigingen hebben is hier een goed voorbeeld van: hier kan de klant zo binnenrijden om bestelde spullen in te laden.”

Hornbach heeft sinds juni 2015 in Nederland een webwinkel. Met contentmarketing laat het zich bijstaan door Blauw Gras.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond