Deel dit artikel
-

Interpolis kiest campagnematig naast Twitter en Facebook ook voor startup Repudo

De Nederlandse startup Repudo heeft een samenwerking weten te sluiten met Interpolis. Om de interactie met het zomerpubliek aan te gaan zet de verzekeraar Twitter. Facebook en Repudo in.

Met de applicatie van Repudo kan de gebruiker een tekst-, muziek- of videobestand koppelen aan een bepaalde locatie. De ontvanger moet fysiek op die locatie aanwezig zijn om de boodschap te ontvangen op zijn mobiel. Interpolis zet deze dienst in voor een zogenoemd Interpolis festivalvakantiepakket.

Verschillende pakketjes zijn door Nederland verspreid. Met behulp van GPS kan de gebruiker de locatie vinden om vervolgens een pakket thuisgestuurd te krijgen met daarin enkele kleinigheidjes.

De campagne is vooral bedoeld om de interactie aan te gaan met de consument. Op een bijbehorende Facebook-pagina kunnen mensen preventietips achterlaten voor de vakantie. Ook hierbij hoort een beloning in de vorm van een vakantiepakket met daarin enkele preventieve middelen als een slaapmasker of zonnebrandcrème.

Met Twitter wordt de campagne aangejaagd. Zo worden hier onder meer de Facebook-tips hier doorgeplaatst.

Eerder werkte Repudo al samen met Heineken. Ook LBi Lostboys ontwikkelde een campagne waarbij Repudo werd ingezet rondom een Heineken-wedstrijd op Facebook. Daarnaast werd er een deal gesloten waardoor gebruikers met Repudo een nummer van Jacqueline Govaert in Paradiso konden ‘ophalen’.

De startup heeft 1 miljoen dollar aan investeringsgeld van een onbekende investeerder binnen weten te halen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Saskia

Goed nieuws voor Repudo! Immers; het is een erg sterke en innovatieve dienst, maar zie het maar eens massa te geven..

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond