Deel dit artikel
-

Ivo Roefs wordt CMO IT-bedrijf Schuberg Philis

Ivo Roefs is begonnen als marketingbaas van het Nederlandse, internationaal werkende IT-bedrijf Schuberg Philis. Met zijn aanstelling wil de onderneming zichtbaarder worden en, in eigen worden, een ‘superbrand’.

Zijn aanstelling is vandaag bekendgemaakt, maar was per 18 november jongstleden effectief.

Managing Director Tom den Hartog licht toe: “Wij zijn autonoom een merk geworden, nu zijn we van plan om een superbrand te worden. Dus besloten we om een echt merkenmens in huis te halen.” Roefs werkte zeventien jaar bij communicatiebureau DDB, waarvan tien jaar als CEO, en zit in het bestuur van Dutch Digital Agencies en eerder bij VEA en Sire.

Schuberg Philis realiseerde in 2018 een omzet van 68,3 miljoen euro (+15%) en een nettowinst van 3,3 miljoen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond