Jennifer Lopez stapt in e-commerce

Jennifer Lopez staat op het punt een webwinkel te openen. Niet een shop met tickets, maar met t-shirts.
De artiest opent mogelijk nog in de loop van vandaag haar winkel Teeology.com. Zoals de naam al doet vermoeden, worden er enkel t-shirts verkocht. De site stelt dat het om exclusieve designs gaat die in beperkte oplage worden verhandeld.
De exclusievere modellen zouden in beperkte oplages voor dertig dollar per stuk in de schappen liggen. De iets meer gangbare designs voor twintig dollar.
Designers kunnen al sinds de zomer hun voorstellen voor ontwerpen inzenden. Het team van Lopez kiest samen met de bezoekers van de site welke ideëen uiteindelijk in productie worden genomen.
Net als het in Amerika populaire Everlane (video) omzeilt Teeology de tussen- en detailhandel volledig. De sites beogen kwaliteit en exclusiviteit te bieden maar wel tegen een betaalbare prijs. Webshops hebben de kosten die gepaard gaan met geïnstitutionaliseerde verkoopapparaten niet en rekenen in die kostenbesparing door in de verkoopprijs.
Het idee voor J-Lo’s webshop komt uit de koker van Brian Lee. Hij zou eerder bekende Amerikaanse gezichten in de digitale handel hebben gestort.
Foto: Ana Kley (cc)
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Chipbuddy International
E-Commerce is big business