Deel dit artikel
-

Lastminute begint eigen online advertentienetwerk

Lastminute.com gaat is een eigen online advertentienetwerk begonnen. In maart van dit jaar blijkt LM Media te zijn opgericht. De eerste klant is al binnen. Dat is Ryanair. Daarmee werd een driejarige overeenkomst gesloten.

Lastminute.com heeft zijn eigen online mediabureau opgericht waar inmiddels 20 mensen werken. Lastminute heeft in de afgelopen 5 jaar eigenlijk de online verkoop van advertenties altijd zelf gedaan, waardoor het oprichten van een eigen bureau een natuurlijke vervolgstap was.

Volgens Matt Gowerd de baas van LM Media is LM Media uitstekend gepositioneerd om de 15.000 leveranciers waar het mee te maken krijgt van dienst te zijn. Het bureau opereert vanuit het hoofdkantoor van Lastminute in Londen.

Bedoeling van de deal met Ryanair is dat Lastminute advertentieruimte op Ryanair gaat verkopen. Dat zal gedurende een periode van 3 jaar gebeuren. Andere klanten van LM Media zijn ipodworld, Tesco-onderdeel Ireland ediets en Lastminute.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond