Deel dit artikel
-

Maaltijdbezorger Marley Spoon naar Nederland

Marley Spoon betreedt kort na de lancering in Duitsland tegelijkertijd de Nederlandse en Britse markt. Volgens oprichter Fabian Siegel is dat omdat deze landen koplopers zijn als het gaat om online aankopen.

Het ook in Nederland actieve HelloFresh krijgt er een gevaarlijke concurrent bij, zo meldt Levensmiddelenkrant. Professionele chef-koks creëren iedere week zeven bijzondere gerechten waaruit klanten kunnen kiezen. Vervolgens kunnen zij het gerecht van hun voorkeur bestellen op de website of via de iPhone app, zonder vast te zitten aan een abonnement.

Uitbreiding naar Nederland en Groot-Brittannië was volgens Siegel een bewuste keuze. ‘Vanaf het begin hadden we het doel voor ogen om naar deze markten uit te breiden. Beide landen kennen interessante vernieuwingen en ontwikkelingen in de culinaire sector.’

Marley Spoon leunt op 5,5 miljoen euro aan investeringsgeld.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond