Deel dit artikel
-

MakerStreet neemt minderheidsbelang in creatief bureau Kokoro

Creatief bureau Kokoro sluit zich aan bij MakerStreet, het bedrijf van Joris van Heukelom, de voormalige baas van digital Sanoma. Doel is om het aanbod van met name digitaal flink te verbreden.

MakerStreet neemt een minderheidsbelang in het hoofdstedelijke bureau, dat verder zelfstandig blijft draaien.

Kokoro Amsterdam, thans zestien personen sterk, werd in 2013 opgericht als ‘heartvertising’ bureau, voor merkcampagnes ‘die het hart raken’. Naast campagnes verzorgt het bureau ook PR en contentstrategie.

Klanten zijn onder meer Simyo, Oxxio, NLziet, Trouw, Dirk van den Broek, Wildlands, De Persgroep, Fruittella en Gemeente Den Haag. MakerStreet, gespecialiseerd in digitale productie en innovatie, telt inmiddels 200 medewerkers.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond