MeMo2 en New Growth Strategies sluiten samenwerking
MeMo2 en New Growth Strategies gaan nauw met elkaar samenwerken op strategisch niveau, zo maken ze vanochtend bekend.
MeMo2, sinds kort een dochterbedrijf van Kantar, gaat zijn meettechnologie integreren in de dienstverlening van New Growth Strategies. Dit portfoliobedrijf van TBWA geeft strategisch media-adviezen aan de grotere merken. Daarbij is het van belang dat merken de ontwikkeling van de resultaten transparant kunnen vaststellen. Dat meetgedeelte neemt MeMo2 nu voor zijn rekening.
De twee bedrijven komen elkaar regelmatig tegen bij gedeelde klanten. Onlangs is gezamenlijk een nieuw product ontwikkeld om de relevantie en waarde van merken kort-cyclisch, feitelijk en transparant te kunnen vaststellen.
Met slimme technologie, waaronder de app THX, wordt consumentengedrag en merkontwikkelingen dagelijks gemeten en zien de merken en onderzoekers welke factoren binnen media en marketing daar het meest invloed op uitoefenen. Dat maakt merkadverteren een meer data-gedreven proces.
Foto: Colton Vond (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond