Deel dit artikel
-

NS International adopteert Oracle Service Cloud voor optimaliseren klantreis

NS International, het internationaal georiënteerde bedrijfsonderdeel van Nederlandse Spoorwegen, zet Oracle Service Cloud in om de customer journey van reizigers verder te optimaliseren.

De NS gebruikt de cloudoplossing om klanten via elk contactkanaal in één keer het goede antwoord te geven.

NS International, aanbieder van internationale treinreizen naar meer dan drieduizend bestemmingen, startte in 2013 een programma om de klantenservice en -ervaring in het (after)sales proces ingrijpend te verbeteren.

Een van de eerste stappen was het in kaart brengen van de ‘customer journey’ (klantreis) om inzicht te krijgen in de benodigde verbeteringen.

Een van de voordelen van de Oracle oplossing, zegt NS, is de semantische zoekfunctie die het vinden van een antwoord op een vraag sterk versnelt. Klanten kunnen zo het antwoord op allerlei vragen zelf vinden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond