Hootsuite redt Vlaamse Sparkcentral van faillissement
Het sociale klantenplatform van Sparkcentral is onderdeel geworden van Hootsuite, ooit zijn grote concurrent. Het Vlaamse bedrijf is daarmee van de ondergang gered.
Het sociale klantenplatform van Sparkcentral is onderdeel geworden van Hootsuite, ooit zijn grote concurrent. Het Vlaamse bedrijf is daarmee van de ondergang gered.
De FAQ- en servicepagina’s zijn onder je klanten steevast de meest bekeken pagina’s. Tien redenen om deze service goed te borgen.
Klantenservice via de telefoon is duur maar zorgt voor een goede klantrelatie. Toch is het mogelijk: dezelfde service tegen minder kosten.
Een goede klantenservice is belangrijk. Maar het is voor een bedrijf vaak lastig om in de gaten te houden of alle gesprekken ook echt goed verlopen. Tailo wil de...
Een verzekering afsluiten doe je tegenwoordig zelf online. Dat is handig, totdat je vastloopt op een website. Dan bel je de klantenservice, maar het is vaak lastig om precies...
Het beeld dat B2B-bedrijven digitaal wat achterlopen mag dan soms kloppen, op zeker één punt zijn ze in staat anderen het voorbeeld te geven.
De juiste combinatie van mens en technologie kan leiden tot waardevolle efficiëntieslagen en een betere klantervaring.
We brengen meer tijd achter schermen door dan ooit tevoren, vooral in een wereld waarin sociale afstand een prioriteit is en diensten digitaal worden.
Online aanwezigheid is belangrijk, maar echter geen garantie voor succes en de verschillen tussen merken zijn dan ook duidelijk zichtbaar.
Een goed presterend online servicekanaal is ‘the last mile’. Alles draait daarbij om het op de juiste manier ontsluiten en aanbieden van echte oplossingen
Misschien ben jij of is je team de uitzondering. Maar het verloopt nog steeds moeizaam als we een team van brand, digitale en CRM marketeers willen laten samenwerken.