Transformeer je klantenservice van binnenuit: mens en AI zij aan zij
Klantenservice focust op klanttevredenheid. Maar wat als je je ook richt op de ervaring van de servicemedewerkers zelf? Dan zie je al snel resultaten
Klantenservice focust op klanttevredenheid. Maar wat als je je ook richt op de ervaring van de servicemedewerkers zelf? Dan zie je al snel resultaten
Om klantenservice te verbeteren, moeten organisaties klantgerichtheid centraal stellen in elke laag van de organisatie.
De bereikbaarheid van energiebedrijven blijft teleurstellend. Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond. Consumenten moeten vaak lang wachten voor ze geholpen worden. En de contactmogelijkheden bij Essent, Energiedirect, HEM...
Zou je volgende collega een AI bot kunnen zijn? Hans de Penning, medeoprichter en CEO van AI-startup Neople, denkt dat virtuele collega’s binnen organisaties gemeengoed gaan worden. Hij vertelt...
Engaige heeft 1 miljoen euro heeft opgehaald in een seed investeringsronde. De in Rotterdam gevestigde AI-startup krijgt de financiering van hoofdinvesteerder Graduate Entrepreneur Fund, Mamadoo Ventures, Keadyn en verschillende...
Start-up Neople haalt zes miljoen euro groeigeld op voor uitbreiding naar Duitsland en het verfijnen van zijn AI-medewerkers. Die worden reeds bij negentig bedrijven en organisaties ingezet op de...
Het met succes inzetten van een sociale robot in de winkel kent uitdagingen. Wat zijn de belangrijkste aandachtspunten als je met een sociale robot begint?
Er zijn veel bedrijven die zeggen AI-gedreven oplossingen te bieden, maar in werkelijkheid niet écht met AI werken. Hoe kun je loze beloftes doorprikken?
Je klanten veel opties bieden om in contact te treden is een goede strategie. Maar ieder middel heeft ook nadelen en moet wel echt goed werken.
Grote organisaties worstelen om hun personeel soepel van de juiste informatie te voorzien. Een intern AI-systeem kan een oplossing bieden om medewerkers snel van informatie te voorzien.
Essent is de grootste energiemaatschappij van Nederland met de hoogste klanttevredenheid. In 2023 werd het bedrijf uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in de energiebranche, samen met Greenchoice.