Hoe succesvolle bedrijven de verbinding leggen tussen merk, medewerker en klant
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.
Klantenservice-interacties leveren veel data op. Door conversational AI in te zetten, kun je interacties makkelijk analyseren en efficiënter inrichten.
Online retailers begonnen met het aanbieden van gratis bezorging en retourneren om het online bestellen op die manier aantrekkelijker te
Apple Mail Privacy Protection heeft marketeers de afgelopen maanden hoofdbrekens opgeleverd. Marketeers stonden opeens voor nieuwe uitdagingen.
Klantcontact moet gebruiksvriendelijk én efficiënt en goedkoop. 'Speech-to-text' en 'text-to-speech' bieden een oplossing die beide factoren in beeld houdt.
De druk op pakketbezorgers is enorm toegenomen. Flinke verbetering van de werkomstandigheden is al mogelijk door de 'last mile' slimmer in te richten.
Een frustrerend chatbotgesprek bij een klantenservice. Frustrerend en je klant raakt geïrriteerd in plaats van geholpen. Dat hoeft niet langer.
Bijna de helft van alle Nederlanders regelt het liefste zo veel mogelijk van zijn telecomdiensten via een app. Dat blijkt uit het nieuwe Provider Service Apps-rapport van Telecompaper over...
Werken op afstand is het nieuwe normaal, ook voor de klantenservice. Hoe zorg je dat het customer service team ook vanuit huis een verlengstuk blijft voor je klant?
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.
De klantenservice is belangrijk. Toch zijn klanten én medewerkers maar matig tevreden, blijkt uit onderzoek. Dit zijn de vijf grootste valkuilen.