Herken AI-washing: ontmasker oppervlakkige SaaS-oplossingen voor klantenservice
Er zijn veel bedrijven die zeggen AI-gedreven oplossingen te bieden, maar in werkelijkheid niet écht met AI werken. Hoe kun je loze beloftes doorprikken?
Er zijn veel bedrijven die zeggen AI-gedreven oplossingen te bieden, maar in werkelijkheid niet écht met AI werken. Hoe kun je loze beloftes doorprikken?
Je klanten veel opties bieden om in contact te treden is een goede strategie. Maar ieder middel heeft ook nadelen en moet wel echt goed werken.
Grote organisaties worstelen om hun personeel soepel van de juiste informatie te voorzien. Een intern AI-systeem kan een oplossing bieden om medewerkers snel van informatie te voorzien.
Essent is de grootste energiemaatschappij van Nederland met de hoogste klanttevredenheid. In 2023 werd het bedrijf uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in de energiebranche, samen met Greenchoice.
De inzet van AI in een contactcenter levert een goudmijn aan data op, die deels inzetbaar is om de klantenservice te verbeteren.
AI-technologie handelt 34 procent van de e-mails af die als reacties aan klanten worden geschreven. Die berichten krijgen een hogere klantwaardering dan wat menselijke medewerkers van Octopus Energy schrijven....
In deze whitepaper lees je over vijf van de belangrijkste voordelen van Conversational AI voor je klantenservice.
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.
Klantenservice-interacties leveren veel data op. Door conversational AI in te zetten, kun je interacties makkelijk analyseren en efficiënter inrichten.
Online retailers begonnen met het aanbieden van gratis bezorging en retourneren om het online bestellen op die manier aantrekkelijker te
Apple Mail Privacy Protection heeft marketeers de afgelopen maanden hoofdbrekens opgeleverd. Marketeers stonden opeens voor nieuwe uitdagingen.