Interview: Marja Silvertant over online keuzehulp voor webshops
Veel e-commerce is nog: 'hier zijn onze producten, zoek het maar uit'. Met een online keuzehulp bied je de hulp die je normaal in een winkel ook krijgt.
Veel e-commerce is nog: 'hier zijn onze producten, zoek het maar uit'. Met een online keuzehulp bied je de hulp die je normaal in een winkel ook krijgt.
AI-technologie handelt 34 procent van de e-mails af die als reacties aan klanten worden geschreven. Die berichten krijgen een hogere klantwaardering dan wat menselijke medewerkers van Octopus Energy schrijven....
In deze whitepaper lees je over vijf van de belangrijkste voordelen van Conversational AI voor je klantenservice.
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.
Klantenservice-interacties leveren veel data op. Door conversational AI in te zetten, kun je interacties makkelijk analyseren en efficiënter inrichten.
Online retailers begonnen met het aanbieden van gratis bezorging en retourneren om het online bestellen op die manier aantrekkelijker te
Apple Mail Privacy Protection heeft marketeers de afgelopen maanden hoofdbrekens opgeleverd. Marketeers stonden opeens voor nieuwe uitdagingen.
Klantcontact moet gebruiksvriendelijk én efficiënt en goedkoop. 'Speech-to-text' en 'text-to-speech' bieden een oplossing die beide factoren in beeld houdt.
De druk op pakketbezorgers is enorm toegenomen. Flinke verbetering van de werkomstandigheden is al mogelijk door de 'last mile' slimmer in te richten.
Een frustrerend chatbotgesprek bij een klantenservice. Frustrerend en je klant raakt geïrriteerd in plaats van geholpen. Dat hoeft niet langer.
Bijna de helft van alle Nederlanders regelt het liefste zo veel mogelijk van zijn telecomdiensten via een app. Dat blijkt uit het nieuwe Provider Service Apps-rapport van Telecompaper over...