Deel dit artikel
-

Omnicom sluit deal met digitaal dienstenbedrijf MediaMind

Omnicom, eigenaar van reclamebureaus BBDO, DDB en TBWA, gaat samenwerken met het digitale adverteerdersbedrijf MediaMind.

Beide ondernemingen werkten al langer, zo’n twaalf jaar, samen. De bedoeling is om gezamenlijk nieuwe producten te ontwikkelen.

MediaMind is een onderneming uit New York, gespecialiseerd in technologie voor rich media, display advertenties en search. Het bedrijf verzorgt digitale campagnes voor 11.000 merken in 75 landen.

Ondanks de innige samenwerking, blijven beide bedrijven onafhankelijk.

Deel dit bericht

3 Reacties

Z.Eur

Mediamind is een Israelisch bedrijf wat het bij voorbaat al dubieus maakt, afgezien van de belabberde technologie-stack die ze voor de hoofdprijs aan de man proberen te brengen bij de grote jongens die niet beter weten. Maar daar valt Omnicom natuurlijk ook al direct onder.
Veel succes met het uitrollen van de zoveelste haperende rich media campagne.

Bart Zoetmulder

Wat een belachelijke reactie van Z.Eur. (is dat je echte naam? ;))

Ben overigens wel benieuwd Omnicom dit nu oplegt aan haar klanten of dat die nog wel gewoon kunnen kiezen. Adrime heeft naar mijn inzien wel een flinke voorsprong op Mediamind en heeft in NL een sterkere positie. Aantal publishers hebben ook zeker een voorkeur, toch ook niet onbelangrijk. Verder is Mediamind een prima serieuze en innovatieve partij.

@redactie, stop toch met het anoniem reageren toestaan, is pure vervuiling van de open en inhoudelijke discussie. Liever minder reacties maar op de inhoud dan dit soort, (mogelijk door eigen frustraties of belang) felle reacties.

Arno Peperkoorn

Helemaal eens met Bart en dat gebeurt niet vaak 🙂
MediaMind is een prima club. Je kan alleen ontwikkelen wat je wil, maar moet wel draaien bij de publishers. Die zullen de samenwerking ook moeten intensiveren.
Zaken doen met Israelische partijen lijkt me nou niet bepaald gedoemd te mislukken. En bij Omnicom zijn ze ook alles behalve stom. Mooi succes voor Mediamind en juist goed om 2 partijen te zien concureren in deze markt.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond