Deel dit artikel
-

Online Heroes brengt digitale paskamer uit

De e-commercespecialisten van Online Heroes uit Antwerpen brengen een op RFID gebaseerde digitale paskamer op de markt. Modemerk Sarah Pacini gaat ze installeren in zijn winkels.

Vorige week vond de presentatie van de digital fitting room plaats tijdens het congres Fashion Talks in Vlaanderen.

De moderne kleedkamer bevat een spiegel die tevens een videoscherm bevat en via RFID voelt welke voorwerpen er in de buurt zijn. Welke kleding in dit geval.

“Bij binnenkomst in de digitale paskamer wordt de klant dan ook direct onbewust ondergedompeld in de merksfeer op basis van zijn gekozen artikelen, terwijl hij bewust wordt verrast met extra services”, zegt Bart Cuylaerts van Online Heroes. “De focus ligt daarbij in eerste instantie op het assisteren van de klant bij zijn aankoop en op het genereren van cross-selling op de plaats van verkoop.”

Bijvoorbeeld: de spiegel herkent welke kledingstukken de klant meebrengt in de paskamer en toont een lookvideo om cross-selling aan te moedigen. Die video’s worden afgewisseld met campagne- of merkvideo’s.

Winkelpersoneel heeft op de smartphone een app waarmee de wensen van de klant worden overgebracht. Die worden via het menu van de interactieve spiegel overgebracht.

Online Heroes vertelt dat modemerk Sarah Pacini al heeft getekend voor de eerste batterij digitale spiegels.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond