Deel dit artikel
-

PostNL wil Herna Verhagen herbenoemen als CEO

De Raad van Commissarissen van PostNL wil Herna Verhagen opnieuw voor vier jaar benoemen als CEO en voorzitter van de Raad van Bestuur van PostNL tijdens de Jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders in 2019.

PostNL is naar eigen zeggen bezig met een strategische transformatie om de postale en e-commerce logistieke dienstverlener in de Benelux te worden. Daarnaast zijn er belangrijke stappen gezet om op korte termijn tot consolidatie in de Nederlandse postmarkt te komen. ‘Met haar kennis, ervaring en netwerk is Herna de aangewezen persoon om deze ontwikkelingen te leiden,’ zegt Jan Nooitgedagt, voorzitter van de Raad van Commissarissen.

Herna Verhagen (1966) kwam in 1991 in dienst bij een van de rechtsvoorgangers van PostNL als sales manager. Zij heeft daarna onder andere gewerkt als directeur Commercie, coördinerend directeur Post Nederland en directeur Group HR bij TNT.

Deel dit bericht

2 Reacties

R. Verstappen

Met klem wil ik vermelden dat Herna Verhagen NIETS doet aan de grote problemen bij Postnl.
Gisteren heeft een postbode een aangetekend pakket in mijn brievenbus GEPERST.!! waar een muziek instrument uit Schotland zat en heeft ZELF een krabbel gezet voor ontvangst met MIJN voornaam in blokletters eronder.
Wegens de schade heb ik direct de klantenservice van Postnl gebeld om een klacht en een complete schadevergoeding in te dienen. De telefoniste gaf aan dat de betreffende afdeling die hierover gaat een onderzoek gaat starten en contact zou opnemen, maar ze vroeg niet naar mijn telefoonnummer. Vandaag belde ik terug voor verdere informatie en kreeg ik een collega van haar aan de lijn. Ik heb naar de desbetreffende afdeling gevraagd, maar daar mocht ze de naam niet van geven. Ze zou mij in “de wacht” zetten, maar dat gebeurde niet dus ik kon horen dat ze NIETS deed en vervolgens met een leugen mij vertelde dat ze deze klacht nogmaals had doorgegeven. Ik sprak haar hierop aan en gelijk verbrak ze de verbinding.!!!! Met als gevolg dat Postnl hier dus NIETS mee doet en ik ben bedankt.!!! Dit heeft nog verdere gevolgen, dat garandeer ik haar.

rudolf rosenkrantz

ik heb vele zaken besteld wat door o.a door post tnt bij mij wordt bezorgd, ook andere bedrijven bezorgen pakketten , en met hun heb nooit een probleem ondervonden. Aangetekende stukken worden bezorgd, maar ik heb daarvan niks ontvangen laat staan voor getekend, heb de besteller aangesproken, helaas is zijn Nederlands zo gebrekkig dat je niet normaal kan communiceren.Klacht ingediend inzake aangetekend pakket, dat kan ik niet doen als ontvanger de verzender moet een klacht indienen de eerste fase van een vertraging actie van TNT.Na weken niks vernomen , ze zouden nadat de klacht was ingediend een onderzoek opstarten, en wat melden ze? aan de opdrachtgever ( verzender) het pakket is aangeboden en ook getekend voor ontvangst. Nou dan breek je klomp toch echt wel, de besteller gesproken, die was er niet van gediend, reden hij had een gezin die hij moest onderhouden, en hij had geen tijd om mij te woord te staan,ik nam geen genoegen daarmee, dus ik ging hem elke dag aanspreken en ik vroeg slecht één ding.. was hij benadert door iemand van TNT die de klacht zou onderzoeken? nee dus . Vreemd.. iemand zit gewoon keihard te liegen,de besteller vroeg wat er dan in het pakket zat ik vertelde hem dat er een auto demper erin zat, nou dat wordt niet door hem bezorgd, daarvoor komt een hel grote auto zegt hij, totale onzin, daar hij grotere pakketten gewoon wel bezorgd op mijn adres. Na enige tijd later, vroeg hij wat die demper kost? ik zei dat het zo’n€ 285 koste, de besteller zei ik zal dat
betalen,reden hij wilde zijn baan niet verliezen? ik heb nog nooit mee gemaakt dat een besteller iets gaat betalen als hij niet verantwoordelijk is. Wat een bizarre houding van deze besteller , ik heb dat geweigerd, in gedachten dat zo’n demper van een auto toch niet zomaar weg raakt, en nog wel aangetekend is opgestuurd. Op een andere dag kreeg ik een aangetekend stuk, andere pakket dus, en de besteller stond met beide handen aan zijn apparaat te werken, ik pakte het poststuk onder zijn elleboog,om hem ter wille te zijn, wordt die een potje boos zeg,hij kwam met gebalde vuisten op mij af,ik bleef rustig, en zei slechts ik wilde je slechts helpen zeg, hij bedaarde wel,en zei ik zal geen oude mensen slaan, tja ik en 71 jaar. Vanaf die tijd verdwijnen regelmatig pakketjes die voor mij bestemd zijn,tot hij twee weken op vakantie ging , kwam een besteller van TNT elke dag de pakketten zorgen,en geen pakket verdwenen. De andere kwalijke pakket bezorger kwam niet meer terug. Ik wilde een klacht indienen,maar verder dan telefonische of via de site van tnt post kom je niet. Nu wil ik graag een adres, waar het hoofd de directeur zit waar ik een aangetekende brief aan wil versturen, om de posterijen hoofdelijk aansprakelijk te stellen voor vermissing pakketten en of stuk aan geleverde pakketten ,bij niet thuis zijn worden pakketten gewoon voor de voordeur gelegd, en diverse pakketten hadden gewoon waterschade door de regen als ik een weekend weg was, tevens werden pakketten in geheel open Engelse brievenbus gedaan,waar een ieder die er langs loopt zo een pakket eruit kan halen, er staat duidelijk alleen voor reclame. maar nee hoor, pakketten worden er gewoon ingedaan.wie eet voor mij het adres van de directeur die over de pakketten van TNT post gaan?zou er erg mee geholpen zijn laufhund@gmail.com

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond