Deel dit artikel
-

PostNL waarschuwt als de pakketbezorger bijna voor deur staat

PostNL gaat volgend jaar meldingen versturen wanneer de pakketbezorger bijna aan de deur is. Dat bevestigt de pakketbezorger tegenover Emerce.

Androidworld ontdekte als eerste dat de bezorger deze functie aan het testen is.

De nieuwe functie wordt momenteel alleen in kleine groepen getest, namelijk bij de bezorgingen op zondag en op het gebied van levensmiddelen.

Het was al mogelijk om de bezorger in de PostNL app te volgen op een kaartje, inclusief tussenstops. PostNL test dit al zeker een jaar lang. Ook hier gaat het om testen in kleine netwerken, namelijk avond- en zondagbezorgingen en de bezorging van levensmiddelen.

Beide testen zijn gebaseerd op voorspellingen en niet op basis van gedeelde GPS informatie. Dat is ook de reden dat de informatie nog niet wordt aangeboden voor bezorgingen overdag. Dan kunnen ontvangers het adres nog veranderen. en kloppen de voorspellingen niet meer. Ook bij vertraging wordt de informatie momenteel niet aangeboden.

Met de nieuwe functies hoopt PostNL het werk van de bezorgers te verlichten. “Ontvangers kunnen de deur bijvoorbeeld als openzetten.”

Een datum waarop PostNL de functies breed uitrolt staat nog niet vast. Het wordt zeker niet voor 2021.

 

 

Deel dit bericht

6 Reacties

Ron - Nvt

Haha ze kunnen de trackentrace niet eens kloppend krijgen

Kaco

Post NL zegt dat ze een pakje hebben afgeleverd….. maar verkeerde adres. Daar is het echter ook niet. Reactie van post NL…zoek het zelf maar uit. Dat mijn pakketje vermist is erkennen ze wel maar verantwoordelijkheid nemen … echt niet. Was verzonden met track en tracé, volgens hun app geleverd maar niet . Op de post NL app staat een lullig krabbeltje niet van mij , niet mijn handtekening maar post NL doet niks.Gevolg , zak in de stront klant.

Wim Helmink

Heb twee maal een pakket op laten sturen via Post NL
Er is nooit een pakket aangekomen,er is nooit een bericht in de brievenbus achter gelaten.
Er bij niemand van ons appartement iets aangeboden.
Contact met Post NL,gaf informatie dat de bezorger de paletten gewoon naar een depot bracht, en daar werden ze weer teruggestuurd naar de afzender.
Conclusie; DE BEZORGERS ZIJN NIET TE VERTROUWEN.

Armand Staller

Er wordt wel gebeld en dan het pakje word voor de deur gelegd/gesmeten, en dan zijn ze weg. De tijd krijgen om de deur te open krijg je niet, de post bezorger is al vertrokken. Zeer slechte vorm van klantenservice, J A M M E R !!

Mich

Bezorgers wim ? Dus als een wim een winkel beroofd is elke wim een dief!

LA Christiaan - Post NL

Ik heb verschillende malen Post NL gebeld om te vragen waar mijn pakket is gebleven kunnen ze helaas niks in de systeem vinden. Wat je krijgt te horen je pakket is terug gestuurd naar de afzender. Nooit heb ik bericht ontvangen dat de bezorger onderweg was, geen brief in de brievenbus, geen sms niks ontvangen, de pakket is naar een afhaal punt. Ging naar de afhaalpunt ook niks.. tot de dag van 1 oktober pas kanik via postnl zien waar mijn pakket allemaal is gegaan. En vragen waar in nederlands bij welke soorteercentrum of depot de pakket ligt kunnen ze helaas niet aangeven, geen informatie doorgegeven.

Wat voor type mensen werken bij klantenservice van post nl en kan geen verder informatie geven over je pakket. Kan je lekker zelf kan zoeken naar je pakket door heel nederland.

Slechte werk van klantenservice en van postnl.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond