Roy van Keulen weg bij TomTom

Roy van Keulen vertrekt als vicepresident e-commerce van TomTom om de multichannelstrategie op te zetten bij Maxeda DIY.
Bij TomTom was Van Keulen onder meer verantwoordelijk voor de Customer Care-organisatie in 14 talen, de wereldwijde uitrol van de Map Share-technologie. Ook wist hij de e-commerce-omzet uit te groeien tot tien procent van TomToms totale omzet.
Maxeda DIY Group is met meer dan een miljoen klanten per week naar eigen zeggen een Doe-Het-Zelf Marktleider in de Benelux. Van Keulen wordt daar per april verantwoordelijk voor de multichannelstrategie voor alle formats, specifiek voor de ontwikkeling van de centrale platforms voor de formats inclusief contentmanagement en Click & Collect.
Van Keulen zal ook op een interim basis verantwoordelijk zijn voor Praxis.nl. Dit wordt een testsite voor de lancering van nieuwe initiatieven zoals Click & Collect.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
4 Reacties
John De Linker
Goed van praxis om zo’n iemand binnen te halen. Bij tomtom weet ik dat hij het hele klant gericht mailen en denken heeft opgezet. en 10% is voor een bedrijf met retail focus niet verkeerd.
Jeroen Bos
Retail in een franchise omgeving kent weer andere “uitdagingen”. Naast een mooi verreken model moeten ook de processtromen tussen franchisenemers onderling goed werken. Daar is meer voor nodig dan een Intershop implementatie. Bij weinig bedrijven werkt dit goed, op een paar uitzonderingen na…..
mdobro
Ter aanvulling over de DHZ sector online, een handig artikel:
http://www.marketingfacts.nl/berichten/de-dhz-branche-van-traditionele-retailer-naar-creatieve-webspeler/
Pieter van Doorn
Mooie stap Roy! Duurde wel wat lang 😉