Deel dit artikel
-

Salesforce biedt nieuwe oplossingen voor B2B marketing automation

Salesforce heeft nieuwe oplossingen voor B2B marketing automation aangekondigd. Met Salesforce Pardot als basis, wordt ondersteuning geboden voor onder meer lead nurturing en gevisualiseerd campagne-testen.

Verkopers komen op een andere manier in contact met potentiële klanten dan in het verleden. Een klant onderzoekt eerst online alle opties en pas vlak voor een aankoop klopt hij bij de desbetreffende leverancier aan. Vaak ontbreken echter de middelen om te zien wie deze zoekende klanten precies zijn.

De nieuwe generatie Sales Cloud B2B marketing automation, ondersteund door Pardot, brengt volgens Salesforce alle data over potentiële klanten samen en vertaalt deze informatie naar directe acties. Via de Salesforce1 mobiele app krijgen salesmedewerkers op het juiste moment een waarschuwing.

De nieuwe Sales Cloud B2B marketing automation omvat onder meer Engagement Studio en Sales Cloud Engage, de intelligent prospect engagement engine. Engagement Studio is het zenuwcentrum voor intelligente sales en marketing.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond