Deel dit artikel
-

Samenwerking Helden en DPG Media

DPG Media en Helden van Barbara Barend gaan samenwerken. Beide partijen gaan voor adverteerders concepten bouwen, nieuwe content ontwikkelen en bestaande content delen.

DPG Media en Helden komen elkaar al regelmatig tegen bij diverse projecten van onder andere sportbonden zoals NOC*NSF/ Team NL en KNVB. Ook bij klanten als Nederlandse Loterij en Toyota is al eerder samengewerkt.

Binnen de samenwerking zal Helden met name de verhalen en de productie op zich nemen. DPG Media zorgt voor de multimediale distributie en de aansluiting bij de nieuwsmerken. Bij ontwikkeling van concepten zal, waar passend, samen worden opgetrokken. De samenwerking is niet exclusief, beide partijen werken ook los van elkaar en met andere partners.

Helden begon als sportmagazine en familiebedrijf van de familie Barend, vanuit een journalistiek hart en uit liefde voor het verhaal achter de sporter. Daaruit ontstond een creatief bureau, gespecialiseerd in de ontwikkeling en uitvoer van strategie, concepten en activaties in de wereld van sport en sportsponsoring.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond