Deel dit artikel
-

Shazam naar Digital Marketing Live!

Josh Partridge, directeur EMEA van Shazam, spreekt op Digital Marketing Live, het evenement voor online marketing, advertising en interactieve media, op 21 mei in de Beurs van Berlage.

Shazam is de app die afgespeelde muziek herkent. Shazam verbindt meer dan 420 miljoen mensen in 200 landen en 33 talen met de muziek, tv-programma’s en advertenties.

In Nederland zijn er zeven miljoen actieve gebruikers, die samen maandelijks tussen de acht en twaalf miljoen keer liedjes laten herkennen. Sinds deze maand kunnen adverteerders in Nederland gericht reclameruimte gaan inkopen bij de app Shazam nu Semilo de lokale vertegenwoordiging in handen krijgt.

Shazam is niet het enige muziekbedrijf op DML. Diego Planas Rego spreekt namens Spotify.

Verder zijn onder meer sprekers van Heineken, Pepsico, KLM en Twitter aanwezig. Het complete programma staat hier, registratie kan hier.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond