Deel dit artikel
-

Social1nfluencers in game van Ubisoft

Een van de vloggers uit het netwerk van Social1nfluencers heeft een vaste positie gekregen in Ubisofts Just Dance 2017.

Het gaat om studente Sophie Milzink. Als gevolg van een deal tussen Social1nfluencers, onderdeel van Sanoma/SBS, leverde zij een van de VIPMADE video’s die in Just Dance 2017 zit. Van de dancegame werden meer dan zestig miljoen exemplaren verkocht sinds 2009. Het heeft zo’n tachtig miljoen spelers.

VIPMADE is onderdeel van Just Dance Unlimited, wat een limited onderdeel van het spel is. Je moet er een abonnement voor hebben om de onderdelen te kunnen gebruiken en spelen. In die zin fungeert Milzink dan ook als promotiemateriaal richting haar 225.000 abonnees en andere belangstellende.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond