Deel dit artikel
-

Specialist insourcing digitale marketing start

Onder de naam New Rivets lanceren Jeroen Rutte en Boudewijn van Ewijk een nieuw bedrijf rondom het thema insourcing van digitale marketing en media.

“We willen controle teruggeven aan de uiteindes van de keten”, licht Jeroen Rutte toe. Hij werkte hiervoor voor Mannenenmedia, investeerder Zero en SpotX. “Uitgevers aan de ene kant, adverteerders aan de andere kant. Er zijn zoveel leveranciers en ontwikkelingen dat partijen het overzicht kwijtraken. Wij brengen dat terug.”

New Rivets doet advieswerk maar wil nadrukkelijk ook opleiden, zowel eigen personeel als bij klanten. “We slaan de brug tussen digitale ambitie en de uitvoering. De weg tussen die twee zit vol kennisgebrek en inefficiënties.”

Van Ewijk, die eerder aan de basis van MediaScience stond en CTO was bij Digital Agency Group, vult aan: “Adverteerders moeten hun data en -strategie op orde hebben omdat die in de keten veel belangrijker zijn. Maar die controle hebben ze niet, de techniek en mensen evenmin.”

Naast Rutte en Van Ewijk bestaat New Rivets uit een netwerk van ervaren digital architecten, scrum masters en engineers dat de komende tijd verder zal worden uitgebreid. Steven Jongeneel is aangetrokken als strategisch adviseur en investeerder.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond