Deel dit artikel
-

Moederbedrijf Spotler lijft Squeezely in

De Spotler Group neemt branchegenoot Squeezely op in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Financiële details zijn niet bekend gemaakt.

Het platform van Squeezely wordt ingezet om visueel klantreizen op te bouwen met kant-en-klare sjablonen voor verlaten website- en winkelwagencampagnes.

Het platform beschikt over een toolkit voor websitepersonalisatie, waarmee websites eenvoudig kunnen worden aangepast aan de smaak van de klant, met behulp van de ingebouwde ‘product recommendation engine’ kunnen de meest relevante producten worden voorspeld.

Squeezely zal blijven bestaan als een op zichzelf staand merk en organisatie, maar er wordt al wel gekeken naar een integratie met het e-mailplatform van Spotler.

De beide bedrijven werken al zo’n drie jaar samen. Spotler was een van Squeezely’s eerste technologie-integratiepartners. Samen hebben de bedrijven inmiddels oplossingen geleverd voor verschillende e-commerce- en reisorganisaties.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond