Deel dit artikel
-

Startup maakt van Twitter verkoopkanaal

Een nieuwe Amerikaanse startup maakt van Twitter een volwaardig betaalkanaal. Met dank aan PayPal.

Chirpify, voorheen Sell Simply, is een nieuwe dienst gestart die Twitter verandert in een verkoopkanaal. Een eerste klant, PowerBar, heeft zich al gemeld.

Het bedrijfje uit Portland lanceerde vorig jaar al een methode voor p2p-betalingen via Twitter, maar het heeft de portfolio uitgebreid met diensten voor merken en donaties.

Een bedrijf kan artikelen via tweets aanbieden en de consument hoeft daarop alleen maar te antwoorden en de betaling goed te keuren. Het bedrag wordt dan van zijn PayPal-rekening afgeschreven. Heeft de gebruiker geen PayPal-account dan is er de mogelijkheid om te registreren.

Op dit moment worden al veel artikelen op Twitter aangeboden, maar gebruikers worden dan naar een website geleid.

Chirpify houdt 4 procent van het verkoopbedrag in, en maar 2 procent als aanbieders zich voor 49 dollar per maand abonneren. Grote merken met hoge omzetten kunnen aparte afspraken maken. Chirpify werkt met e-commercesoftware Magento.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond