Deel dit artikel
-

Statsground zoekt buitenlandse uitbreiding

Statsground, een bedrijf dat webanalytics aan televisie koppelt, breidt zijn dienstverlening uit naar het buitenland.

De onderneming, onderdeel van 5 Oceans, heeft een overeenkomst gesloten met een mediabureau in Amerika. De naam ervan wil Rogier van Duyn niet noemen.

“Ik zoek meer aansluiting tot het buitenland. Binnenkort zijn de eerste gesprekken in Engeland. Statsground is gebaseerd op een schaalbaar model en alle televisiemarkten werken in principe hetzelfde.”

Statsground is een systeem dat voor internetsites uitrekent wat het effect van televisiereclame is. Het importeert de uitzendschema’s van de commercials bij de zenders en legt die naast de webanalytics van een internetsite. Zo krijgt de tv-adverteerder zicht op het directe effect van zijn tv-inspanningen op de webresultaten.

Deel dit bericht

1 Reactie

Adriaan

Heeft Emerce soms aandelen in Statsground ?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond