Deel dit artikel
-

Subsidie voor tweejarig onderzoek naar collectieve marketing van winkelgebieden

Het lectoraat Online Ondernemen van de Hogeschool van Amsterdam heeft in samenwerking met een aantal partners onlangs een subsidie ontvangen voor onderzoek naar de collectieve marketing van winkelgebieden.

Het project richt zich op MKB-ondernemers die deelnemen aan een ondernemerscollectief in een binnenstedelijk winkelgebied en zichzelf geconfronteerd zien met een forse omzetverschuiving van offline winkelen naar online winkelen.

Om tijdig en op de juiste wijze te reageren op het veranderend koopgedrag van consumenten, wordt onderzocht hoe gezamenlijke, op internettechnologie gebaseerde, marketing- en verkoopacties bijdragen aan het vergroten van de consumententrekkracht en aan de verblijfswaarde van hun winkelgebied.

Het onderzoeksproject Collectief Online is per 1 september gestart onder leiding van dr. Jesse Weltevreden, lector Online Ondernemen. Platform de Nieuwe Winkelstraat, Stad & Co, Q&A Research & Consultancy en de Universiteit Utrecht zijn ook betrokken bij de uitvoering van het project.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond