Deel dit artikel
-

Suitsupply en Ace & Tate op Emerce Engage

Nick Botter van Suitsupply, Peter Burggraaff van Boston Consulting Group en Mark de Lange, CEO van het succesvolle Amsterdamse brillenmerk Ace & Tate, zijn enkele van de sprekers van Emerce Engage op 8 december in Amsterdam.

De Lange werkt vanuit de filosofie dat een bril je karakter versterkt. Ontdek welke voordelen hij ziet in instore tracking voor meer engagement met zijn klanten.

Peter Burggraaff, associate director bij Boston Consulting Group, helpt bedrijven bij het behalen van hun bedrijfsdoelstellingen met hulp van de juiste technologie. Hoe kijkt hij aan tegen instore tracking en waar ziet hij kansen? Je hoort het tijdens de paneldiscussie Instore tracking irritant of verrassend?.

Nick Botter vertelt hoe pakkenverkoper Suitsupply leider is geworden in de Nederlandse retailmarkt op het gebied van omnichannel marketing en CRM-strategie.

Hans Similon, van NO-ID, ziet het als zijn missie om de interactie tussen bedrijven en hun klanten op alle momenten naadloos te laten verlopen, in navolging van zijn succes bij de Belgische telecomprovider Mobile Viking. Hans neemt je mee door de reis die hij bij Mobile Vikings heeft afgelegd en toont hoe de Vikings (klanten) centraal staan bij alle medewerkers van het bedrijf.

Kom dus 8 december naar Emerce Engage en leer van topsprekers. Kaarten hier.

Deel dit bericht

1 Reactie

4eyes

“De Lange werkt vanuit de filosofie dat een bril je karakter versterkt. ”

Dat is wel een hele positieve draai aan een ernstige tekortkoming. Persoonlijk blijf ik het raar vinden dat de natuur deze genen blijft doorgeven. Maar misschien zijn mensen met een bril wat minder kieskeurig en pakken ze alles wat ze pakken kunnen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond