Deel dit artikel
-

The Self Service Company opent kantoor in Amerika

The Self Service Company uit Rotterdam is sinds gisteren leverancier van de online vraagbaak van Sky.com uit Engeland. “Onze grootste klant tot nu toe”. De ervaringen uit Duitsland en Engeland bereidden de onderneming voor op de komende uitbreiding naar Amerika.

“Sky is nu onze grootste klant. Het levert volgend jaar niet enkel een miljoen euro extra omzet op. Het is minstens zo belangrijk dat dit contract de andere gesprekken die we in Engeland voeren in een stroomversnelling brengt”, licht directeur Dirk Jan Dokman aan Emerce toe.

The Self Service Company is een bedrijf dat technologie ontwikkelt en exploiteert om online vraagbaken in te richten op websites van grote bedrijven die zich op de consumentenmarkt richten. In Engeland zijn dat bijvoorbeeld Sky en Toys ‘R Us, in Nederland Nationale Nederlanden en KPN in Duitsland sinds kort de mobiele operator Congstar van Deutsche Telekom. Bezoekers van deze sites kunnen in natuurlijk taal hun klantvragen stellen.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!