Deel dit artikel
-

Transavia start inflight reclameconcept

Transavia heeft met een nieuw concept voor inflight reclame. Sinds half mei heeft de vliegtuigmaatschappij een inflight televisieprogramma geïntroduceerd van ongeveer 50 minuten.

Het inflight televisieprogramma heeft een multimediaal karakter. Gedeeltes uit het programma zullen ook worden aangeboden via de website van Transavia.com. Namens Cirm Crossmedia tekent Marcel Swartjes voor de totale inflight media-exploitatie van transavia.com

"Een vliegtuig als reclamemedium wordt vaak onderschat" zegt Swartjes. "Met meer dan 90 vakantiebestemmingen voor een doelgroep van ruim 5 miljoen voornamelijk hoog opgeleide en koopkrachtige passagiers per jaar biedt Transavia een aantrekkelijk perspectief voor adverteerders. Niet alleen commercials en productplacement maar ook combimogelijkheden inclusief salespromotion via website of aan boord zijn bespreekbaar."

In de maand januari is een proef gedraaid met een door Global Star Media geproduceerde pilotversie van het nieuwe programma. Op basis van de onderzoeksresultaten is er een format vastgesteld met veel aandacht voor reizen. Daarnaast wordt net als voorheen entertainment geboden door middel van een cartoon en een comedy. Er zijn verschillende edities voor vluchten vanaf en naar Nederland.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond