Deel dit artikel
-

V&D, Sanoma en KPN genomineerd door Data Award

EMTE Supermarkten, V&D, Sanoma en KPN zijn genomineerd voor de DDMA Customer Data Award. De genomineerde cases laten op een overtuigende manier zien dat er een klantdialoog wordt aangegaan op basis van klantinzichten, aldus juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions).

Bij de Customer Data award staan data centraal, iets waar de marketeer tegenwoordig niet meer omheen kan. ‘Al enkele jaren zien wij een stijgende lijn als het gaat om de professionaliteit waarmee data wordt toegepast in de klantdialoog. De winnende case moet zich bewijzen door hier een steile curve in te laten zien’, aldus Groenewoud.

De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op 18 november. Op deze dag zijn er ook presentaties, parallelsessies en keynotes van Transavia en Blinklane Consulting.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond