Deel dit artikel
-

VodafoneZiggo begint campagne rond GigaNet

VodafoneZiggo begint vandaag met een introductiecampagne op tv, internet en via sociale media om GigaNet onder de aandacht te brengen. Zo noemt het bedrijf het vaste en mobiele netwerk van beide merken.

Mensen, bedrijven en apparaten zijn steeds meer met elkaar verbonden. Daarmee groeit de behoefte dat iedereen snel en betrouwbaar data kan uitwisselen. VodafoneZiggo anticipeert bouwt naar eigen zeggen aan een innovatief netwerk. Onze techniek is slim, stabiel, snel en klaar voor de toekomst, aldus het bedrijf.

Ziggo levert nu internet met downloadsnelheden tot 500/600 Mbit/s, Vodafone 4G+ ondersteunt datasnelheden tot 225 Mbit/s. GigaNet verbindt ook miljoenen IoT-apparaten (Internet of Things). Van drones in de landbouw tot video-apparatuur in de zorg, van slimme dijkbewaking tot energiebesparing in gebouwen. In samenwerking met ziekenhuizen ontwikkelt VodafoneZiggo een geïntegreerd netwerk, zodat het logistieke proces efficiënter en beter wordt.

De merkcampagne, naar een concept van partner WPP, is ontwikkeld door MediaMonks.

CREDITS MediaMonks Films & Content
Regisseur: Peter Pint
DOP: Jasper Wolf
Gaffer: Rene Dingelstad
1e AD: Boris Appituley
Production manager: Sytse Kuilman
Photographer: Evert Klein
Grip: Frans Leiwakabesy
Art department: Jelier en Schaaf
Edit: Kevin Whelan & Dylan Haigh
Post Producer: Antoine Levi
Grading: Laurens Orij
Compositing: Marc van Vliet & Guy Bruggeman
Producer: Bas Plinsinga
Executive Producer: Jacques Vereecken

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond