Deel dit artikel
-

Webpower en Magneds bundelen krachten

Marketing automation specialist Webpower gaat een samenwerking aan met Onlinebureau Magneds. Magneds ontwikkelt loyaliteitsprogramma’s voor onder meer FrieslandCampina, Sanoma en Texaco.

De diensten van Magneds en Webpower worden per direct geïntegreerd aangeboden in elkaars portfolio voor Nederland en België.

De samenwerking past in de transformatie van Webpower naar een brede dienstverlener voor geautomatiseerde marketing en slimme data oplossingen, zegt Jay de Groot, general manager Europe van Webpower. ‘Wij willen op uiteenlopende kanalen en manieren persoonlijke klantcommunicatie faciliteren. Loyaliteitscampagnes en sales promoties zijn in dat verband een zeer interessante feature. We zijn blij dat we dit element dankzij Magneds kunnen opnemen in onze software.’

Een andere reden voor de samenwerking zijn de gezamenlijke internationale ambities van Magneds en Webpower.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond