Deel dit artikel
-

Weekbladpers besteedt online advertentieverkoop uit

Weekbladpers Media is doet sinds kort zaken met Adfab Digital voor de verkoop van haar online media. Het online portfolio van de uitgever bestaat onder meer uit de mindstylesites happinez.nl, psychologiemagazine.nl en yogaonline.nl.

Dat maakten de partijen kort voor het weekend bekend. De samenwerking is al langer rond, aangezien deze al per 1 januari jongstleden in werking trad.

Ger Welbers, commercieel directeur van Weekbladpers Media, laat zich citeren met: “Na een uitgebreide oriëntatie hebben wij voor Adfab gekozen vanwege de overeenkomstige visie op de markt en de synergie tussen onze online portfolio en de Adfab domeinen Gezondheid, Duurzaamheid, Nieuws en Business.’”

Het gaat daarbij om titels als Happinez.nl, Psychologiemagazine.nl, Yogaonline.nl, Opzij.nl, VN.nl en Runnersweb.nl.

Met de nieuwe businessunit ‘Concepts’ richt Weekbladpers Media zich de komende tijd nadrukkelijker op het ontwikkelen van nieuwe contentconcepten die voor adverteerders interessant zijn, aldus Welbers. “Ook hier biedt het partnerschap kansen daar wij nu kunnen beschikken over het Adfab platform voor efficiënte distributie van branded content. Met deze samenwerking verwachten wij onze klanten nog completer te kunnen servicen.”

De nieuwe exploitant hanteert overwegend de vormen: display- en richmedia-uitingen, nieuwsbrieven, advertorials en content specials.

Reclamenetwerk Adfab ging in september samen met branchegenoot Acquire Digital.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond