Deel dit artikel
-

‘XS4ALL neemt geen nieuwe klanten meer aan’

KPN zal uiteindelijk geen nieuwe klanten meer inschrijven voor XS4ALL. Het merk lijkt louter nog in de lucht te worden gehouden om bestaande klanten niet weg te jagen. Dat suggereert Actiegroep XS4ALL Moet Blijven.

De actiegroep heeft inzage gekregen in een brief aan medewerkers van internetaanbieder XS4ALL waarin staat dat op 1 maart de ‘overdracht van onderneming’ plaatsvindt. Dat betekent dat al het XS4ALL-personeel in dienst is van KPN, iets dat het dochterbedrijf had willen voorkomen.

Het merk wordt niet opgeheven, maar KPN wil alle klanten uiterlijk op 1 januari 2022 hebben overgezet naar KPN techniek. In de brief worden geen beloften gedaan over behoud van de bijzonder technische diensten die XS4ALL nu nog levert.

Volgens CEO Joost Farwerck zullen uiteindelijk geen nieuwe XS4ALL-klanten meer worden ingeschreven. Het enige wat vooralsnog blijft, is de merknaam, maar dat is dan dus letterlijk en figuurlijk een lege huls, aldus XS4ALL Moet Blijven.

Op zondag 29 maart vindt een lanceringsfeest plaats van Freedom Internet, de nieuwe provider die een ‘vangnet’ voor XS4ALL-klanten en personeel hoopt te zijn. Het feest vindt plaats in een inmiddels uitverkocht Paradiso in Amsterdam, waar live op het podium de eerste internetverbinding gerealiseerd zal worden.

Deel dit bericht

6 Reacties

Piet pier

Freedom doet er echt alles aan om te suggereren dat XS4ALL per vandaag ophoudt te bestaan. Het tegendeel is waar, ze draaien gewoon door. Bel ze maar om hun kant van het verhaal te horen…!

Wiwi

Ff gebeld. Ze bestaan inderdaad nog als een lege huls.
Nu nog XS4ALL techniek eind 2020 is het KPN techniek.
Het klopt dus wat freedom meldt.

Jan

XS4ALL was al dood vanaf het moment dat KPN het overnam. Sukkels als Piet willen het nog niet geloven.

Joannes Wyckmans

Alles wat over KPN gaat is een lege huls.
Dat XS4ALL nog zo lang heeft bestaan is geluk hebben.
Bij Ziggo modem krijg je de snelheden die ze maximaal aangeven 9/10 keer, plus dat ik mijn router in bridge kan zetten. KPN netwerk is gewoon slecht, zelfs als je het laat lopen over mvno als Tele2 etc.

simon

Jammer de service is perfect maar bij KPN binnen twee maanden 15 servicemonteurs over de vloer gehad en niet een loste het probleem op en met de Fritz box perfect beeld voor mij nooit meer KPN alleen XS4ALL dus dat houdt dan ook direct op

Jasper

Piet heeft hier gewoon gelijk maar iedereen wil alles geloven dat het actiecomité roept. Berichten worden weer uit hun context getrokken en mensen als ‘Wiwi’ die roepen dat ze gebeld hebben is natuurlijk al helemaal belachelijk. Alsof een random persoon zo’n antwoord krijgt.

Zonde van XS4ALL, dat natuurlijk wel, maar de klanten blijven gewoon hetzelfde houden als dat ze al hadden.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond