Deel dit artikel
-

Yes2web verandert naam in Burst

Yes2web uit Rotterdam verandert zijn naam in Burst omdat deze beter past bij de internationale ambities van het bedrijf.

“We werken steeds meer voor internationale merken in het buitenland”, zegt Jop Brocker. “Ze gebruiken Nederland vaak als testmarkt en rollen een campagne dan verder uit naar het buitenland.”

De huidige naam Yes2web, die sinds 1999 wordt gevoerd, valt niet altijd lekker in het buitenland. Daarom is gekozen voor een eenduidige merkverandering.

De site Burst-Digital.com wordt momenteel ook vertaald naar het Engels.

Burst werd tweemaal op rij, in 2012 en 2013, één van de snelst groeiende internetbureaus in de EMEA volgens de Deloitte Fast 500. Voor 2014 wordt die groeikoers aangehouden. De groei verloopt organisch. Er worden geen buitenlandse verkoopkantoren geopend.

Brocker: “We werken veel voor reclamebureaus en mediapartijen. In Nederland zijn we goed in produceren en het halen van deadlines. Dat vinden zij prettig. Via reclamebureaus krijgen we steeds meer opdrachten, maar vanuit operationele optiek is daar geen buitenlands kantoor voor nodig.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond