Deel dit artikel
-

Zeg het zoals het is

"Here's how we prepare our e-mail lists: (…) We use a filter list of 400+ words/phrases to clean even more. No address with inappropriate or profane wording survive! (…) Next we used our private database of thousands of known "extremists" and kicked off every one we could find."

Verkoper van 'THE MILLIONS CD – VOL. 19' maakt duidelijk hoe het mogelijk is uitgesloten te worden van e-mailmarketing: gebruik een woord uit de verboden woorden-lijst, of zorg ervoor bekend te staan als anti-spam extremist.

"For more information, or to be removed, e-mail my autoresponder."

Of je meer informatie wilt of afgevoerd wilt worden van de mailinglist, het maakt deze afzender niks uit, hij zal dezelfde reactie geven.

"Deze plaat heb ik enige tijd geleden al van internet geplukt en inmiddels grijs gedraaid."

Aldus een reactie van een internetter bij Bol.com op de nieuwe plaat van Lauryn Hill. Tijd voor een nieuwe uitdrukking?

"Novell verlegt koers naar oplossingen"

Automatisering Gids bericht hoe Novell uit de problemen denkt te komen.

"Planet Media Group scherpt kernactiviteiten aan"

De Planet Media Group meldt in een persbericht twee helpdeskvestigingen te gaan sluiten.

You are receiving this message for one of the following reasons:

1) we are on the same opt-in list; 2) you posted to one of my FFA pages; 3) you have responded to one of my ads; 4) you have sent an e-mail to one my addresses; 5) you visited one of my sites

By doing so, you have agreed to receive this message

Greg Plooy van Pacbell.net maakt duidelijk hoe de toestemming voor opt-in tot stand is gekomen.

"Het e-mail verkeer via internet is kwetsbaar vanwege de immer bestaande mogelijkheid tot ongewenst meelezen. Daarom kan er voorlopig alleen telefonisch en schriftelijk contact gezocht worden met de AIVD."

De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst gaat een jaar of vijftien terug in de tijd en vertrouwt alleen op de posterijen en de telefoon.

"Hij benadrukte echter het feit dat er binnen Deloitte Consulting al veranderingen hadden plaatsgevonden om de toekomstvisie van het bureau, namelijk zich volledig te richten op de behoeften van de klant, te realiseren:"

CEO Doug McCracken vertelt de internationale vennoten van het bedrijf dat in de toekomst de klant centraal zal staan in plaats van eh, de klant.

Deel dit bericht

1 Reacties

Paul de Haas

Tot mijn verbazing las ik vanmorgen in het nieuwe gedrukte exemplaar van de Emerce dat een van mijn cd-recensies bij bol.com de rubriek "Zeg het zoals het is" heeft gehaald! Normaal gesproken vind je hier alleen de meest kromme en niets-zeggende uitspraken van CEO's of (email)marketeers. Wat er zo krom was aan mijn recensie snap ik niet helemaal, tenzij de nadruk ligt op het feit dat van het net geplukte (te ouderwets?) muziek niet grijs gedraaid kan worden, tenzij geperst op vinyl… Of moet er een totaal "nieuwe uitdrukking" komen voor het recenseren van muziek vóór de officiele release datum? Ik zal in het vervolg "van het net geplukt en grijs gedraaid" vervangen door "vet illegaal geript en in m'n winamp playlist gedumpt, en daarna op een cd'tje gefikt" maken. Moderne middelen vragen moderne taal?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond