Deel dit artikel
-

Ziggo First door grens 5 miljoen impressies

Het YouTube-kanaal van FIRST, het jongerenplatform van Ziggo, geproduceerd door NewBe, heeft naar eigen zeggen de magische grens van 5 miljoen impressies per maand doorbroken.

Daarmee is het qua bereik op YouTube in de Benelux een van de grootste jongerenplatformen van een zender, merk of omroep geworden.

Vrijdag 7 september zijn er 5 miljoen impressies gemeten over de laatste 30 dagen door Socialblade.com, de online YouTube-statistieken en overzichtspagina.

Het YouTube-kanaal van Ziggo onderscheidt zich door originele producties als Dure Dingen, Lieve Latifah en Beter dan je Moeder. FIRST is ook wekelijks live te zien op TV, exclusief op Ziggo kanaal 13.

Deel dit bericht

1 Reactie

Fred

Een slimme zet van Ziggo! Daar waar velen zenders en omroepen achter blijven.

De genoemde site lijkt alleen niks te tonen, klopt dat? Zoals op https://socialblade.com/youtube/top/50 jammer want was er wel benieuwd naar

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond