
Collection
Conversion 2021
Spot je kansen in conversion
Uitgelichte video's

Hoe uitgebreid testen je conversie kan verbeteren


Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche



Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking


Populaire sprekers
Bekijk alle sprekers
Arjen Hanssen
Enthousiaste Online Overtuiger, Online Overtuigen
Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!

Ellen van Hemert
Head of Product, Greetz
Greetz: nu alvast de test-workflow optimaliseren voor na corona

Rick Hoving
Sr. Ecommerce Manager EMEA, ASICS
ASICS: hogere conversie dankzij neuro-usability-onderzoek

Caroline Henneman
Head of Marketing & Growth, Squla
Hoe uitgebreid testen je conversie kan verbeteren

Valérie de Saegher
Team Lead Commerce & Conversie Specialist, OMODA
OMODA: het belang van mobiele website-optimalisatie bij de check-out

Henri Otterspeer
Group online media manager, Center Parcs
Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche

Pieter van Rekom
Manager Benelux, Quantcast
Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche

Tamara Kops
Partner Succes Manager, AdCalls
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking

Mark de Winter
Director of Product, ClickValue
People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur

Marjolein Neervoort
Marketeer, Coöperatie DELA
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking

Maurice Beerthuyzen
Director, ClickValue
People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur