Alle Conversion 2021 sprekers
Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.

Maurice Beerthuyzen
Director, ClickValue
People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur

Mark de Winter
Director of Product, ClickValue
People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur

Ronald ter Voert
Host, Emerce
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking

Tamara Kops
Partner Succes Manager, AdCalls
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking

Marjolein Neervoort
Marketeer, Coöperatie DELA
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking

Henri Otterspeer
Group online media manager, Center Parcs
Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche

Pieter van Rekom
Manager Benelux, Quantcast
Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche

Arjen Hanssen
Enthousiaste Online Overtuiger, Online Overtuigen
Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!

Hielko van der Molen
Host, Emerce
Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!

Caroline Henneman
Head of Marketing & Growth, Squla
Hoe uitgebreid testen je conversie kan verbeteren

Krijn Schuurman
Host, Emerce
Greetz: nu alvast de test-workflow optimaliseren voor na corona

Rick Hoving
Sr. Ecommerce Manager EMEA, ASICS
ASICS: hogere conversie dankzij neuro-usability-onderzoek

Ellen van Hemert
Head of Product, Greetz
Greetz: nu alvast de test-workflow optimaliseren voor na corona

Valérie de Saegher
Team Lead Commerce & Conversie Specialist, OMODA
OMODA: het belang van mobiele website-optimalisatie bij de check-out