Alle Conversion 2021 sprekers

Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.


Ontwerp zonder titel - 2023-11-07T131601.666
Maurice Beerthuyzen
Director, ClickValue
People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur
People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur
Ontwerp zonder titel - 2023-11-08T152204.808
Mark de Winter
Director of Product, ClickValue
People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur
People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur
Ronald-ter-Voert-Ex-Machina
Ronald ter Voert
Host, Emerce
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking
Tamara_300dpi_1920x1920px_ZW copy (1)
Tamara Kops
Partner Succes Manager, AdCalls
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking
Ontwerp zonder titel - 2024-12-30T140629.914
Marjolein Neervoort
Marketeer, Coöperatie DELA
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking
Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking
2100525 - Quantcast - Henri Otterspeer
Henri Otterspeer
Group online media manager, Center Parcs
Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche
Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche
Ontwerp zonder titel - 2024-12-30T141226.558
Pieter van Rekom
Manager Benelux, Quantcast
Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche
Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche
arjenhanssen_emerce
Arjen Hanssen
Enthousiaste Online Overtuiger, Online Overtuigen
Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!
Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!
Ontwerp zonder titel - 2024-11-05T141128.573
Hielko van der Molen
Host, Emerce
Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!
Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!
Ontwerp zonder titel - 2024-12-30T141944.719
Caroline Henneman
Head of Marketing & Growth, Squla
Hoe uitgebreid testen je conversie kan verbeteren
Hoe uitgebreid testen je conversie kan verbeteren
Kopie van Ontwerp-zonder-titel-1
Krijn Schuurman
Host, Emerce
Greetz: nu alvast de test-workflow optimaliseren voor na corona
Greetz: nu alvast de test-workflow optimaliseren voor na corona
Rick Hoving
Rick Hoving
Sr. Ecommerce Manager EMEA, ASICS
ASICS: hogere conversie dankzij neuro-usability-onderzoek
ASICS: hogere conversie dankzij neuro-usability-onderzoek
ellen van hemert
Ellen van Hemert
Head of Product, Greetz
Greetz: nu alvast de test-workflow optimaliseren voor na corona
Greetz: nu alvast de test-workflow optimaliseren voor na corona
Ontwerp zonder titel - 2024-12-30T142538.980
Valérie de Saegher
Team Lead Commerce & Conversie Specialist, OMODA
OMODA: het belang van mobiele website-optimalisatie bij de check-out
OMODA: het belang van mobiele website-optimalisatie bij de check-out